header foto
 

Inleveren keeperstassen zaterdag 9 juli

22-6-2022

Beste Leden,

Hieronder alle informatie met betrekking tot het inleveren van de keeperstassen.

Alle teams die materialen van AHC IJburg in bruikleen hebben worden gevraagd om deze op zaterdag 9 juli in te leveren, tijdens de witte rook sessies.

De volgende geleende materialen moeten ingeleverd worden:
  • Keeperstas met de volledige inhoud in goede staat
  • De orginele cornermaskers (andere varianten worden niet geaccepteerd en zullen in rekening worden gebracht)
  • Evt nog niet ingeleverde zaalmaterialen (zaalballen, legguardhoezen, riempjes)
  • Clubballen, hesjes en pionnen
Ook vragen wij de teams die een locker gebruiken om deze leeg op te leveren.

Elk team dient hun tas in te leveren met een A4’tje met de volgende gegevens: 

  • Naam van het team
  • Naam & telefoonnummer van de persoon die de materialen inlevert
  • Bijzonderheden zoals vermiste items, versleten items, etc.
Van alle teams wordt verwacht dat alles GEWASSEN/SCHOON ingeleverd wordt. De tassen dienen schoon en vrij van afval te zijn en geen kledingstukken en voorwerpen te bevatten die niet door de club zijn verstrekt.

De tassen zullen worden bij het inleveren of tijdens de zomervakantie gecheckt. Bij vermissing zijn we genoodzaakt de volledige nieuwwaarde van het vermiste item in rekening te brengen. Tijdens de witte rook sessies laten we je weten wanneer de tassen voor het nieuwe seizoen opgehaald kunnen worden. Tot 9 juli!
 
22-6-2022 Materiaal