Beste Leden,
Het einde van het seizoen is nabij. Hieronder alle informatie om alles correct af te ronden vwb de materialen.
WIE
Alle teams die materialen van AHC-IJBURG in bruikleen hebben.
WAT
Alle geleende materialen dienen ingeleverd te worden.
Geleende materialen:
1) Keeperstas met de volledige inhoud in goede staat
2) De orginele cornermaskers (andere varianten worden niet geaccepteerd en zullen in rekening worden gebracht)
3) Evt nog niet ingeleverde zaalmaterialen (zaalballen, legguardhoezen, riempjes)
4) Clubballen, hesjes en pionnen indien in bezit
5) Locker leeg opleveren
HOE
Elk team dient hun tas in te leveren met een A4’tje met de volgende gegevens:
· NAAM TEAM afgelopen seizoen
· NAAM/TELEFOONnr. lid die de materialen inlevert
· BIJZONDERHEDEN melden: vermiste items, versleten items, etc.
Van alle teams wordt verwacht dat alles GEWASSEN/SCHOON ingeleverd wordt:
· Tassen schoon en vrij van afval, kledingstukken en voorwerpen die niet door de club zijn verstrekt
· Materialen schoon
· Keepershirt gewassen
WANNEER
Tijdens de volgende Witte Rook sessies wordt verzocht alle geleende materialen in te leveren bij de dames kleedkamer.
· Zaterdag 22 juni – AHC IJBURG (10:00- 12:00)
· Zaterdag 29 juni – AHC-IJBURG (10:00- 12:00)
De tassen zullen worden gecheckt tijdens inname en gedurende de vakantieperiode in voorbereiding op het volgend seizoen.
Niemand heeft afgelopen seizoen een borg betaald, echter bij vermissing zijn we genoodzaakt u de volledige nieuwwaarde van het vermiste item in rekening te brengen. Wat kosten de items? Ter indicatie kijk op www.verbunthockey.nl.
Het niet op komen dagen ontslaat u niet van de verplichting het clubmateriaal in goede orde en schoon in te leveren.
Mocht u/uw team onvoorhoopt toch niet in de gelegenheid zijn, laat het ons tijdig weten via mail.
T.z.t. zal gecommuniceerd worden wanneer voor het nieuwe seizoen materiaaluitgifte zal plaatsvinden.
Tot de rooksessies!
Hartelijke groet,
De Materialencommissie